Šiame skyrelyje pateikiame tik aktualiausią informaciją apie prekių grąžinimą ir keitimą. Išsamią informaciją ir sąlygas rasite Pirkimo – pardavimo taisyklėse.

Kokybiškų prekių grąžinimas ar keitimas (teisė atsisakyti sutarties)

Jeigu įsigyta prekė neatitinka Jūsų lūkesčių arba Jūs tiesiog apsigalvojote, Jūs turite teisę per 14 kalendorinių dienų  nuo prekės gavimo dienos netikusią prekę grąžinti arba ją pakeisti.

SVARBU:

  • Grąžinama ar keičiama prekė turi būti nepažeista pakuote, neprasuktu kamšteliu, nenaudota, nesugadinta, nepasikeitusios išvaizdos;
  • Išpakuoti kosmetikos gaminiai, kurie neturi pakuotės apsaugos, negrąžinami ir nekeičiami, kadangi dėl sveikatos ir higienos priežasčių nebūtų tinkami vėl parduoti;
  • Dovanų kortelės ir dovanų čekiai negrąžinami ir nekeičiami;
  • Jeigu prekes perkate verslo poreikiams (ne asmeniniam naudojimui) arba įmonės vardu, jų grąžinti ar pakeisti negalite.

Norėdami grąžinti ar pakeisti netikusią kokybišką prekę, parašykite mums žinutę FB arba el. paštu info@aromama.lt ir, Jums pageidaujant, atsiųsime tipinę grąžinimo formą.

Atminkite, kad pranešimą apie pageidavimą grąžinti ar pakeisti kokybišką prekę turite pateikti ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.

Pateikę pranešimą, grąžinamas ar norimas pakeisti prekes grąžinkite mums, kaip nurodyta toliau skyrelyje „Prekių grąžinimo ir keitimo tvarka“.

Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidos tenka Jums ir mes jų nekompensuojame.

Nekokybiškų prekių grąžinimas ar keitimas

Jeigu prekė būtų nekokybiška ar gauta siunta neatitiktų užsakymo sąlygų, ją galite nemokamai grąžinti mums ir atgauti pinigus arba pakeisti.

Tiesiog praneškite mums apie tai FB žinute, el. paštu info@aromama.lt arba pateikdami grąžinimo formą.

Atminkite, kad pranešimą dėl pažeidimų, kurie atsirado pristatymo metu, taip pat dėl prekių kiekio ar asortimento neatitikimo turėtumėte pateikti per 1 darbo dieną nuo siuntinio gavimo dienos.

Jeigu trūkumai išaiškėtų vėliau, jie bus vertinami pagal garantijos sąlygas.

Jūsų pranešimą mes išnagrinėsime ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas ir su Jumis susisieksime. Jeigu prekė išties nekokybiška ar yra kitų užsakymo neatitikimų, mes Jūsų pasirinkimu nekokybišką prekę pakeisime kokybiška, ištaisysime kitus neatitikimus arba grąžinsime Jums pinigus.

Skirtingos partijos kosmetikos gaminių kvapas ir (ar) tekstūra gali šiek tiek skirtis, nes naudojamos žaliavos yra natūralios. Tokie kvapo ar tekstūros skirtumai nėra laikomi prekės kokybės trūkumu.

Prekių grąžinimo ir keitimo tvarka

Grąžinamas ar norimas pakeisti prekes išsiųskite mums šia tvarka:

  1. Siunčiamas prekes saugiai supakuokite. Supakuotos ir paruoštos išsiųsti prekės turi būti apsaugotos nuo dūžio, sulaužymo, išsiliejimo ar kitokio sugadinimo;
  2. Ant siuntos ar joje būtinai užrašykite užsakymo numerį. Be užsakymo numerio siuntą gali būti neįmanoma identifikuoti;
  3. Siuntą su grąžinamomis prekėmis išsiųskite mums vienu iš toliau nurodytų būdų:
  • Registruota pašto siunta adresu R. Kalantos g. 25A, 52302, Kaunas, Lietuva;
  • Per kurjerį adresu R. Kalantos g. 25A, 52302, Kaunas, Lietuva.

Gavę grąžintas prekes, mes jas patikrinsime ir, jei grąžintos prekės atitinka nurodytas grąžinimo sąlygas, mes grąžinsime Jums pinigus arba, Jums pasirinkus prekių keitimą, pristatysime Jums naujas prekes.

Kokybiškas prekes keičiame tik, jeigu:

  • turime Jūsų pageidaujamos prekės likutį;
  • nėra padidėjusi prekės kaina. Jeigu prekę įsigijote akcijos metu ir akcija yra pasibaigusi arba prekės kaina padidėjo, mes prekės pakeisti negalėsime, nebent, atskirai suderinus su mumis, Jūs sumokėsite prekės kainų skirtumą.

Jeigu prekės pakeisti negalime, mes grąžiname Jums pinigus. Jeigu naujos prekės kaina yra mažesnė, nei sumokėjote už keičiamą prekę, mes grąžinsime Jums kainų skirtumą.

Pinigų grąžinimas

Pinigus už grąžintas kokybiškas ar nekokybiškas prekes (įskaitant pristatymo mokestį ar proporcingą jo dalį) Jums grąžinsime vėliausiai per 14 kalendorinių dienų po to, kai gausime grąžinamas prekes.

Kai grąžinamos nekokybiškos prekės, mes taip pat kompensuosime jų faktines grąžinimo išlaidas, kurių bendra suma negali viršyti 4 Eur grąžinant Lietuvoje arba 10 Eur grąžinant iš užsienio.

Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidos tenka Jums ir mes jų nekompensuojame.

Pinigus grąžiname tik pavedimu į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios atlikote užsakymo apmokėjimą. Jeigu mokėjimą atlikote ne banko pavedimu ar mokėjimo kortele, pinigus grąžiname į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.