Paslaugų teikimo sąlygos
Pirkimo-pardavimo taisyklės
BENDROSIOS SĄLYGOS
Mielas Kliente,
sveikiname atvykus į mūsų elektroninę parduotuvę https://aromama.lt/ (toliau – el. parduotuvė). Mūsų komanda atkakliai dirba tam, kad Jums pateiktų kokybiškus ir saugius aromaterapijos (ir ne tik) produktus. Siekiame užtikrinti kuo geresnę apsipirkimo internetu patirtį.
El. parduotuvės valdytoju ir joje siūlomų prekių pardavėju (toliau – Pardavėjas arba mes) yra:
-
UAB „Filmai ir kvapai“,
-
juridinio asmens kodas 304200859, PVM mokėtojo kodas LT100010510612,
-
veiklos vietos adresas: R. Kalantos g. 25A, Kaunas, Lietuva,
-
el. pašto adresas: info@aromama.lt;
-
Facebook paskyra: https://www.facebook.com/aromamaLT/;
-
Instagram paskyra: https://www.instagram.com/aromama.lt/.
Prieš pateikdami užsakymą el. parduotuvėje, išsamiai perskaitykite šias pirkimo-pardavimo taisykles (toliau – Taisyklės). Taisyklės nustato bendrąsias naudojimosi el. parduotuve sąlygas ir yra taikomos Jums renkantis, užsakant ir perkant el. parduotuvėje siūlomas prekes ar kitaip naudojantis el. parduotuvės paslaugomis.
Mes pasiliekame teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, todėl rekomenduojame su jomis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu. Jūsų pirkimui visuomet taikome Taisykles, galiojančias užsakymo pateikimo momentu.
Jeigu bet kuri Taisyklių sąlyga Jums būtų neaiški ar nesutiktumėte su Taisyklėmis ar bet kuria jų dalimi, Jūs neturėtumėte užsakyti prekių el. parduotuvėje. Jums pateikus prekių užsakymą, mes laikysime, kad Jūs esate susipažinęs ir besąlygiškai sutinkate su Taisyklėmis.
PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
a) veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka,
b) nepilnamečiai asmenys nuo 14 iki 18 metų, turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis
c) juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus.
Pateikdami užsakymą el. parduotuvėje, Jūs patvirtinate, kad atitinkate aukščiau nurodytas sąlygas ir turite teisę pirkti el. parduotuvėje.
Jums perkant el. parduotuvėje, šios Taisyklės tampa tarp Jūsų ir Pardavėjo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas.
Neatskiriama pirkimo-sutarties dalimi yra:
-
Jūsų užsakymo duomenys – pasirinktų prekių krepšelis, Jūsų (pirkėjo) vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, prekių pristatymo adresas ir kiti Jūsų duomenys bei pirkimo pasirinkimai, kuriuos Jūs pateikiate užsakymo metu;
-
Informacija apie prekę, jos esmines savybes ir kainą, pateikiama el. parduotuvėje prie Jūsų išsirinktos prekės;
-
Informacija apie prekių pristatymą, terminus ir pristatymo kainą, pateikiama užsakymo lange, Jums pasirinkus pristatymo būdą;
-
Aromaterapijos produktų saugaus naudojimo reikalavimai, pateikiami el. Parduotuvėje.
-
Užsakymo patvirtinimas, kurį atsiunčiame Jums el. paštu;
Pirkimo-pardavimo sutartis yra laikoma sudaryta, kai atliekate visus šiuos veiksmus:
-
Taisyklėse nustatyta tvarka pateikiate prekių užsakymą;
-
Taisyklėse nustatytu terminu (ne vėliau kaip 7 kalendorines dienas) apmokate užsakymą.
Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo įrodymai, t. y. patvirtintas užsakymas, jo turinys, pateikimo data ir laikas, atlikto apmokėjimo ir sąskaitos-faktūros duomenys, taip pat informacija apie užsakymo pristatymą yra saugomi elektroniniu formatu Pardavėjo duomenų bazėje.
PREKIŲ UŽSAKYMAS IR APMOKĖJIMAS
Prekes galite rinktis iš el. parduotuvėje pateikiamo prekių katalogo, neviršijant turimų prekių atsargų.
Prekių kainos yra nurodytos el. parduotuvės kataloge prie kiekvienos prekės. Prekės parduodamos kainomis, galiojančiomis užsakymo pateikimo momentu. Prekių kainos el. parduotuvėje yra nurodytos eurais su PVM.
Papildomai prie prekių kainos gali prisidėti pristatymo mokestis, kurio dydis apskaičiuojamas ir nurodomas užsakymo lange, Jums pasirinkus pristatymo būdą ir suvedus pristatymo adresą.
El. parduotuvėje galite apsipirkti tiek kaip svečias, tiek kaip registruotas vartotojas. Visgi, būdami registruotu vartotoju, apsipirksite greičiau ir patogiau: Jums nereikės kiekvieno užsakymo metu suvesti savo duomenų, sistema išsaugos pasirinktų prekių krepšelį, savo paskyroje matysite savo užsakymo vykdymo būseną ir ankstesnių užsakymų istoriją, galėsite atsisiųsti sąskaitas faktūras ir kt. Jeigu perkate kaip svečias, savo užsakymo būseną galėsite sekti el. parduotuvės svečio paskyroje.
Įkėlę pasirinktas prekes į krepšelį, Jūs turėsite suvesti užsakymo pateikimui ir vykdymui būtinus duomenis (jei perkate kaip registruotas vartotojas, duomenys bus užpildyti automatiškai, o Jums tereiks juos patikrinti), pasirinkti pristatymo būdą, patvirtinti, kad susipažinote ir sutinkate su šiomis Taisyklėmis, mūsų Privatumo politika ir atlikti užsakymo apmokėjimą Jūsų pasirinktu būdu. Sėkmingai atlikus apmokėjimą, sistema Jūsų elektroniniu paštu atsiųs mokėjimo ir užsakymo patvirtinimą.
Jeigu perkate kaip svečias (neregistruotas vartotojas), pasirinktų prekių krepšelį turėtumėte apmokėti iš karto. Jums išėjus iš el. parduotuvės, paliktas ir neapmokėtas prekių krepšelis nebus išsaugotas. Jeigu perkate kaip registruotas vartotojas, suformuotas bet neapmokėtas prekių krepšelis sistemoje saugomas iki 7 kalendorinių dienų ir gali būti apmokėtas per šį terminą.
Jūs esate atsakingi už registracijos ir (ar) užsakymo metu pateikiamų asmeninių duomenų teisingumą. Jeigu pateikiate neteisingus duomenis, pvz., neteisingą pristatymo adresą, neteisingą tel. numerį ar kt., siuntinys gali Jūsų nepasiekti ir Pardavėjas nebus už tai atsakingas.
Jūs taip pat esate atsakingas už savo prisijungimo duomenų (vartotojo vardo ir slaptažodžio) išsaugojimą. Jeigu, naudodamasis Jūsų prisijungimo duomenimis, prie Jūsų paskyros prisijungs kitas asmuo, Pardavėjas šį asmenį identifikuos kaip Jus. Tad saugokite prisijungimo duomenis, neatskleiskite jų kitiems asmenims, o praradę duomenis nedelsiant informuokite apie tai Pardavėją.
PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS
Prekes pristatome užsakymo pateikimo metu Jūsų pasirinktu būdu, toliau nurodytais terminais, kurie skaičiuojami nuo užsakymo apmokėjimo.
Lietuvoje:
-
Išsiunčiame į DPD Pickup taškus Lietuvoje (pristatymo terminas 1–3 d. d. nuo užsakymo išsiuntimo).
-
Pristatome iki namų durų DPD kurjeriu (pristatymo terminas 1–3 d. d. nuo užsakymo išsiuntimo).
-
Išsiunčiame į Omniva paštomatus Lietuvoje (pristatymo terminas 3–5 d. d. nuo užsakymo išsiuntimo).
-
VILNIAUS mieste taip pat galite užsisakyti per savo WOLT programėlę su itin greitu ir patogiu pristatymu.
-
Paruošiame atsiimti Jūsų pasirinktoje aromáma firminėje parduotuvėje (įprastai darbo metu Jūsų prekes paruošiame per 4 valandas nuo užsakymo gavimo. Paslauga nemokama).
Užsienyje:
-
Jūsų užsakymus siunčiame Lietuvos paštu, registruota pirmenybine siunta. Pristatymo terminas priklauso nuo pasirinktos šalies ir Lietuvos pašto pristatymo terminų.
-
Į Europos sąjungos šalis siunčiame ir DPD kurjerių tarnyba. Pristatymo terminas 7–4 darbo dienų.
Kai užsakymas išsiunčiamas arba paruošiamas atsiimti, sistema Jūsų elektroniniu paštu atsiunčia atitinkamą pranešimą.
Išimtiniais atvejais, kai dėl nenumatytų aplinkybių mes negalime pristatyti Jūsų užsakytos prekės, pasiliekame teisę pasiūlyti Jums išsirinkti kitą prekę arba, esant galimybei, pristatyti prekę vėliau, susitarti dėl prekės pristatymo per papildomą individualiai sutartą terminą. Jums nesutinkant išsirinkti kitą prekę arba susitarti dėl papildomo pristatymo termino, už nepristatytą prekę sumokėtus pinigus (įskaitant sumokėtą jos pristatymo kainą) mes Jums grąžinsime ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
SVARBU: užsakę pristatymą į paštomatą arba Lietuvos pašto siunta, prisiminkite, kad siuntinį iš paštomato arba pašto skyriaus turite atsiimti per siuntų ar pašto tarnybos nustatytą terminą. Užsakę pristatymą kurjeriu iki namų durų, turite užtikrinti, kad pristatymo metu būsite namuose ir priimsite siuntą.
Nesėkmingas pristatymas ir atsakomybė
Jeigu siuntos įteikti Jums nepavyksta ne dėl Pardavėjo kaltės (užsakymo metu pateikėte neteisingus duomenis, siuntos pristatymo metu Jūsų nebuvo namuose ir pan.) arba siuntos neatsiimate per pašto ar siuntų tarnybos nustatytą terminą, ir pašto ar kurjerių tarnyba grąžina siuntą Pardavėjui, užsakymas laikomas atšauktu. Tokiu atveju Jums grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo mokestį, siuntos grąžinimo mokestį ir banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus.
Jeigu po nesėkmingo bandymo pristatyti Jums siuntą ji yra prarasta ar sugadinta ir Pardavėjui nėra grąžinama, Pardavėjas neprivalo Jums grąžinti už prarastas ar sugadintas prekes sumokėtų pinigų.
SIUNTOS IR PREKIŲ PATIKRINIMAS BEI PRETENZIJOS DĖL NEATITIKIMŲ
Jeigu prekės Jums pristatytos kurjeriu, į paštomatą arba paštu:
Jeigu siuntinį pristato kurjeris arba jį atsiimate iš pašto skyriaus, atsiėmimo metu apžiūrėkite siuntinio būklę, o pastebėję kokių nors siuntos pažeidimų (pažeista, sulamdyta ar sušlapusi pakuotė ir pan.), paprašykite kurjerio arba pašto darbuotojo siuntos pažeidimo faktą pažymėti siuntos atsiėmimo dokumentuose.
Jeigu siuntinys pristatomas į paštomatą, gautų prekių asortimentą, kiekį ir jų būklę patikrinkite nedelsdami po siuntinio atsiėmimo.
Jeigu siunta sugadinta, pastebėjote užsakymo neatitikimų ar vizualiai matomų prekės trūkumų, nedelsdami, tačiau ne vėliau kaip kitą darbo dieną po siuntos gavimo, praneškite apie tai Pardavėjui vienu iš nurodytų būdų:
-
parašykite mums privačią žinutę Facebook arba Instagram paskyroje arba
-
užpildykite prekės grąžinimo formą, kurią gausite parašę mums el. paštu info@aromama.lt
Esant galimybei, pridėkite nuotraukas, kuriose matytųsi prekės brokas ar kiti neatitikimai.
Jūsų pranešimą išnagrinėsime ne vėliau kaip per 1–3 darbo dienas ir su Jumis susisieksime.
Jeigu prekė nekokybiška ar yra kitų užsakymo neatitikimų, nekokybišką prekę pakeisime ir ištaisysime kitus užsakymo vykdymo neatitikimus.
Prekės grąžinamos ir keičiamos Taisyklių dalyje „Prekių grąžinimas ir keitimas“ nurodyta tvarka.
SVARBU: jeigu pastebėjimų dėl sugadintos siuntos, vizualiai matomų prekių trūkumų, prekių kiekio ir / ar asortimento nepateikiate per 1 (vieną) darbo dieną po siuntinio gavimo dienos, yra laikoma, kad pristatytų prekių asortimentas, kiekis ir kokybė yra tinkami, prekės pristatymo metu neturėjo jokių išoriškai matomų trūkumų, už kuriuos būtų atsakingas Pardavėjas.
Jeigu užsakymą atsiimate aromáma firminėje parduotuvėje, atsiėmimo metu, dalyvaujant parduotuvės darbuotojui, būtinai patikrinkite prekes kiekį ir jų būklę.
Pastebėję bet kokių neatitikimų arba išorinių prekių ar jų pakuotės trūkumų, paprašykite aromáma parduotuvės darbuotojos sukomplektuoti tinkamą užsakymą, o prekes su matomais trūkumais pakeisti kokybiškomis. Jeigu parduotuvėje nėra reikalingų prekių, parduotuvės darbuotojas pateiks Jums užpildyti neatitikimo aktą ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas Jums bus paruoštas tinkamai sukomplektuotas užsakymas.
SVARBU: po prekių atsiėmimo parduotuvėje bus laikoma, kad prekių asortimentas, kiekis ir kokybė yra tinkami, prekės atsiėmimo metu neturėjo jokių išoriškai matomų trūkumų, už kuriuos būtų atsakingas Pardavėjas.
TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
Jeigu el. parduotuvėje įsigyta prekė neatitinka Jūsų lūkesčių arba Jūs tiesiog persigalvojote, Jūs turite teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir netikusią prekę grąžinti arba ją pakeisti kita.
SVARBU:
-
Teise atsisakyti sutarties ir grąžinti ar pakeisti kokybišką prekę galite pasinaudoti tik jei prekė nėra sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos prekinė išvaizda, ji nebuvo naudojama, nepažeista prekės pakuotė, jos apsauga.
-
Teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti ar pakeisti kokybišką prekę negalioja kosmetikos gaminiams, kurie neturi pakuotės apsaugos (apsauginio kamštelio, apsauginės plėvelės ir pan.), nes jie dėl sveikatos ir higienos priežasčių nebūtų tinkami vėl parduoti.
-
Teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti ar pakeisti kokybišką prekę negalioja kitoms prekėms, kurios po pristatymo buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
-
Teisė atsisakyti sutarties negalioja dovanų kortelėms ir dovanų čekiams.
-
Teisė atsisakyti sutarties negalioja verslininkams, t. y. asmenims (įskaitant juridinius asmenis), perkantiems prekes ne asmeniniam naudojimui.
Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ir grąžinti ar pakeisti prekę, susisiekite su Pardavėju vienu iš nurodytų būdų:
-
parašykite mums privačią žinutę Facebook arba Instagram paskyrose arba
-
užpildykite prekės grąžinimo formą, kurią gausite parašę mums el. paštu info@aromama.lt
Atminkite, kad pranešimą apie pageidavimą grąžinti ar pakeisti prekę turite pateikti ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.
Jeigu pareiškimą apie sutarties atsisakymą pateikiate iki prekių išsiuntimo (perdavimo siuntų tarnybai ar kurjeriui), mes užsakymą anuliuosime ir prekės nebus išsiųstos, o pinigus Jums grąžinsime ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų po sutarties atsisakymo dienos.
DOVANŲ KUPONAI
-
Perkant dovanų kuponą negalioja papildomos akcijos, suteikiančios galimybę gauti papildomą dovaną.
BENDROSIOS AKCIJOS
-
Vykstant akcijai, kurios metu surinkus tam tikrą sumą galima gauti dovanų, į sumą neįtraukiamas pristatymo mokestis.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Grąžinamas ar norimas pakeisti prekes išsiųskite mums toliau numatyta tvarka:
-
Grąžinamas prekes saugiai supakuokite, kad transportavimo metu jos nesudužtų, neišsilietų, nesusigadintų jų pakuotės.
-
Ant siuntos ar joje būtinai užrašykite užsakymo numerį (arba į siuntą įdėkite prekės grąžinimo formą su užsakymo numeriu). SVARBU: jei siuntoje nebus nurodytas užsakymo numeris, siunta nebus identifikuota, o tai reiškia, neatgausite pinigų arba kitų produktų.
-
Siuntą su grąžinamomis prekėmis išsiųskite mums vienu iš toliau nurodytų būdų:
-
Registruota pašto siunta adresu: R. Kalantos g. 25A, 52302, Kaunas, Lietuva;
-
Per kurjerių tarnybą adresu: R. Kalantos g. 25A, 52302, Kaunas, Lietuva.
Gavę grąžintas prekes, mes jas patikrinsime ir, jei grąžintos prekės atitinka Taisyklėse nurodytas grąžinimo sąlygas, mes grąžinsime Jums pinigus arba, Jums pasirinkus prekių keitimą, pristatysime Jums naujas prekes.
Jeigu grąžintos prekės neatitinka Taisyklėse nurodytų sąlygų, pvz., grąžinamos prekės yra sugadintos, praradusios prekinę išvaizdą, naudotos, jų pakuotė ar pakuotės apsauga pažeista, mes turime teisę savo pasirinkimu:
-
nepriimti grąžinamų prekių ir jas išsiųsti Jums atgal;
-
iš Jums grąžinamos pinigų sumos išskaičiuoti nuostolius dėl prekės vertės sumažėjimo arba išlaidas, reikalingas prekės prekybinei išvaizdai ir / ar vertei atkurti.
Kokybiškas prekes keičiame tik tuomet, jeigu:
-
turime Jūsų pageidaujamos prekės likutį;
-
nėra padidėjusi prekės kaina. Jeigu prekę įsigijote akcijos metu ir akcija yra pasibaigusi arba prekės kaina padidėjo, prekę pakeisime tik tuomet, jei Jūs sumokėsite prekės kainų skirtumą.
Jeigu prekė negali būti pakeista, mes grąžiname Jums pinigus. Kai naujos prekės kaina yra mažesnė, nei sumokėjote ją įsigydami, mes grąžiname Jums kainų skirtumą.
Pinigai už grąžintas kokybiškas ar nekokybiškas prekes, keičiamų prekių skirtumas Jums bus grąžintas ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų po prekių gavimo dienos. Kartu yra grąžinamas ir prekių pristatymo mokestis arba proporcinga jo dalis, kai grąžinama tik dalis prekių.
Kai grąžinamos nekokybiškos prekės, mes kompensuojame jų faktines grąžinimo išlaidas, kurių bendra suma negali viršyti 4 eur. grąžinant Lietuvoje arba 10 eur. grąžinant iš užsienio, nepriklausomai nuo Jūsų pasirinkto siuntimo ar kito grąžinimo būdo.
SVARBU: Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidos tenka Jums ir Pardavėjas jų nekompensuoja.
Pinigai grąžinami pavedimu į Jūsų sąskaitą, iš kurios atliktas mokėjimas už prekes. Jeigu mokėjimą atlikote ne pavedimu ar mokėjimo kortele, pinigus grąžinsime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA
Pardavėjas pagal įstatymą garantuoja el. parduotuvėje parduodamų prekių kokybę.
Garantija negalioja, jeigu prekė sugadinama paties Pirkėjo (netinkamai naudojant, netinkamai prižiūrint, pažeidus laikymo ar naudojimo sąlygas ir pan.), taip pat, kai prekė natūraliai nusidėvi.
Skirtingos partijos kosmetikos gaminių kvapas ir (ar) tekstūra gali šiek tiek skirtis, nes naudojamos žaliavos yra išgaunamos iš skirtingų partijų augalų, kurie auga veikiami natūralių gamtos sąlygų. Tokie kvapo ar tekstūros skirtumai nėra laikomi prekės kokybės trūkumu.
Išaiškėjus prekės kokybės trūkumui už kurį atsako Pardavėjas, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti:
-
nemokamai pataisyti prekę;
-
nemokamai pakeisti nekokybišką prekę;
-
atitinkamai sumažinti prekės kainą;
-
vienašališkai nutraukti sutartį ir sugrąžinti sumokėtą sumą, išskyrus, kai prekės trūkumas yra mažareikšmis.
Kreipimosi dėl prekių kokybės trūkumų terminai:
-
dėl prekių, kurioms yra nustatytas tinkamumo naudoti terminas (nurodomas ant prekės arba jos pakuotės) – ne vėliau kaip iki tinkamumo naudoti termino pabaigos;
-
dėl kitų prekių (pvz. elektroninių difuzorių) – ne vėliau kaip per 2 (dvejus) metus po prekės pristatymo ar perdavimo Jums dienos.
Į Pardavėją kreipkitės el. paštu info@aromama.lt arba privačia žinute aromáma Facebook arba Instagram paskyroje. Esant galimybei, pridėkite prekės nuotraukas, kuriose matytųsi prekės brokas.
Jūsų užklausą išnagrinėsime ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas ir su Jumis susisieksime. Mes pasiliekame teisę paprašyti mums pateikti prekę, kad galėtume išsamiai įvertinti trūkumo pobūdį ir jo atsiradimo priežastis.
Patvirtinus prekės trūkumą, pristatysime Jums jau sutvarkytą prekę arba ją pakeisime nauja, sumažinsime kainą arba grąžinsime pinigus (išskyrus tuos atvejus, kai trūkumas mažareikšmis).
PRETENZIJOS IR GINČŲ SPRENDIMAI
Jeigu Jūs manote, kad Jūsų, kaip pirkėjo, teisės yra pažeistos, Jūs turite teisę ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo to, kai sužinojote apie tokį pažeidimą, raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo pretenzijas ar reikalavimus. Reikalavimus ir pretenzijas priimame el. paštu info@aromama.lt.
Gavę Jūsų pretenziją ar reikalavimą, mes jį išnagrinėsime ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų ir pateiksime Jums išsamų dokumentais pagrįstą motyvuotą rašytinį atsakymą.
Jei problemos išspręsti nepavyksta, Jūsų netenkina Pardavėjo atsakymas arba Pardavėjas atsakymo nepateikia, Jūs turite teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka nagrinėjančią instituciją – Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, Vilnius, LT-01402; www.vvtat.lt arba užpildant elektroninę prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ ) arba į teismą.
KOMUNIKACIJA
Kilus klausimams ar neaiškumams su mumis susisiekti galite Jums patogiu būdu:
-
el. paštu info@aromama.lt;
-
privačia žinute Facebook paskyroje: https://www.facebook.com/aromamaLT/;
-
privačia žinute Instagram paskyroje: https://www.instagram.com/aromama.lt/.
Į Jūsų laiškus atsakysime kiek įmanoma greičiau.
NENUGALIMA JĖGA (FORCE MAJEURE)
Bet kokios aplinkybės, kurių nei Pirkėjas, nei Pardavėjas negali numatyti, kontroliuoti ir / ar užkirsti kelio tokių aplinkybių ar susijusių pasekmių atsiradimui, yra pagrindu sustabdyti įsipareigojimų vykdymą ir atleisti šalį nuo atsakomybės.
Nenugalimos jėgos aplinkybėmis laikomos aplinkybės, kai Pardavėjas yra priverstas sustabdyti gamybą ir / ar negali užtikrinti pakankamų prekių atsargų, ir / ar negali pristatyti užsakymų dėl pandemijos ir panašių aplinkybių, avarijų, gamtos stichijų, valstybės ar vietos valdymo valdžios sprendimų ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
Sutarties šalis, kuri remiasi nenugalimos jėgos aplinkybėmis, privalo nedelsdama pranešti kitai šaliai apie jų atsiradimą. Šiuo atveju sutarties vykdymas atidedamas iki kol nenugalimos jėgos aplinkybės pasibaigs ir bus pašalintos sutarties vykdymui kliudančios jų pasekmės. Jei sutarties vykdymo atnaujinimas negalimas ilgiau kaip 3 mėnesius, sutartis gali būti nutraukta bet kurios iš šalių pareiškimu.
TAIKYTINA TEISĖ
Šioms Taisyklėms ir Pirkėjo bei Pardavėjo santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi ginčai sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka kompetentingoje Lietuvos Respublikos institucijoje ar teisme.
INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS
Pardavėjas yra visų teisių į svetainės https://aromama.lt turinį savininkas ir turi išimtinę teisę į jų naudojimą. Visi prekių ar paslaugų ženklai, dizainai, pavadinimai, logotipai, tekstai, nuotraukos ir kiti elementai, pateikiami svetainėje https://aromama.lt, yra Pardavėjo nuosavybė.
Bet koks trečiųjų asmenų atliekamas https://aromama.lt svetainės dizaino, tekstų, nuotraukų ir kitų turinio elementų kopijavimas ir / ar kitoks naudojimas be raštiško Pardavėjo sutikimo yra autorių ir kitų teisių pažeidimas, baudžiamas pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.