Pristatymo būdai ir terminai

Užsakymus pristatome Jūsų pasirinktu būdu:

Lietuvoje:

  • Išsiunčiame į DPD Pickup taškus Lietuvoje (pristatymo terminas 2-4 d.d.);

  • Pristatome iki namų durų DPD kurjeriu (pristatymo terminas 2-4 d.d.);

  • Išsiunčiame į Omniva paštomatus Lietuvoje (pristatymo terminas 5-10 d.d.);

Užsienyje:

  • Išsiunčiame Lietuvos pašto registruota pirmenybine siunta. Pristatymo terminas priklauso nuo paskirties šalies ir Lietuvos pašto taikomų terminų;

  • Į Europos sąjungos šalis taip pat siunčiame DPD kurjeriu. Pristatymo terminas 7-14 darbo dienų.

DĖMESIO: Dėl COVID-19 situacijos ir padidėjusio pašto bei kurjerių tarnybų darbo krūvio pristatymas gali vėluoti iki 10 d.d. Deja, mes negalime to įtakoti ir neprisiimame atsakomybės už tokį vėlavimą.

Jeigu dėl nenumatytų aplinkybių negalėsime pristatyti siuntos aukščiau numatytu terminu, informuosime Jus apie vėlesnį pristatymo terminą.

Informavimas apie pristatymą

Kai užsakymas bus išsiųstas, perduotas kurjeriui arba paruoštas atsiimti, elektroniniu paštu gausite atitinkamą pranešimą.

Kai siunta bus Jūsų pasirinktame paštomate ar Pickup surinkimo vietoje, gausite SMS žinutę, kurioje bus informacija reikalinga siuntai atsiimti.

Jeigu gavote iš mūsų el. pranešimą, kad Jūsų siunta išsiųsta, tačiau daugiau kaip 5 d.d. negaunate nei SMS pranešimo apie siuntos pristatymą, nei pačios siuntos, parašykite mums žinutę FB arba el. paštu info@aromama.lt su savo užsakymo nr. ir mes būtinai padėsime surasti Jūsų siuntą.

Svarbu žinoti, kad jei užsakymą pateikėte penktadienį, siuntą gausite tik pirmadienį arba antradienį, nes savaitgaliais pristatymo tarnybos nedirba (nebent pasirinkote pristatymą šeštadieniais).

Atsiėmimas

Užsakę pristatymą į paštomatą arba Lietuvos pašto siunta, siuntinį iš paštomato arba pašto skyriaus turite atsiimti per siuntų ar pašto tarnybos nustatytą terminą.

Esant žvarbiam orui raginame savo siuntas iš paštomatų atsiimti kuo greičiau, norint išvengti produktų pakuočių pažeidimo.

Užsakę pristatymą kurjeriu iki namų durų, pristatymo metu turėtumėte būti namuose ir priimti siuntą.

Atsiimdami siuntą iš kurjerio, pašto skyriaus ar mūsų firminės parduotuvės, apžiūrėkite siuntinio būklę. Pastebėję kokių nors siuntos pažeidimų (pažeista, sulamdyta ar sušlapusi pakuotė ir pan.), paprašykite siuntos apgadinimo faktą ir požymius pažymėti siuntos atsiėmimo dokumentuose.

Jeigu siuntinys pristatomas į paštomatą, gautų prekių asortimentą, kiekį ir jų būklę patikrinkite nedelsdami po siuntinio atsiėmimo. Jeigu siunta ar prekė pažeista arba neatitinka užsakymo, nedelsdami, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, praneškite apie tai mums FB žinute arba el. paštu info@aromama.lt ir mes padėsime išspręsti neatitikimus.

Išsamią informaciją apie užsakymų pristatymo, atsiėmimo ir siuntos patikrinimo sąlygas rasite Pirkimo – pardavimo taisyklėse.

Pristatymo kainos

Šiame skyrelyje nurodytos kainos yra orientacinės. Tikslias ir galutines kainas matysite prie užsakymo metu pasirinkto pristatymo būdo.

Lietuvoje:

  • DPD Pick up taškai: 1,80 eur su PVM
  • DPD kurjeris: 4,00 eur su PVM
  • DPD kurjeris atsiskaitant pristatymo metu: 5,00 eur su PVM
  • OMNIVA paštomatai: 2,20 eur su PVM
  • Užsakymą atsiimant aromáma parduotuvėse, pristatymo mokestis netaikomas.

Akcijos: Perkant už 35€ ir daugiau nemokamai pristatome į OMNIVA paštomatus ir DPD Pickup taškus, o perkant už 60 € ir daugiau, Jūsų siuntinuką nemokamai pristatys DPD kurjeris!

Užsienyje:

  • Lietuvos paštas: 7 eur
  • DPD kurjeris: 10 eur

Apmokėjimas už prekes

  • Elektroninėje parduotuvėje galima atsiskaityti Jums patogiu būdu: paypal, paysera, el. banko pavedimu.
  • Šios paslaugos įkainiai papildomai nekainuoja.
  • Atsiimant prekes fizinėse parduotuvėse, mokestis už atsiskaitymą neskaičiuojamas.