Siuntimo politika

Pristatymo būdai ir terminai 

Užsakymus pristatome Jūsų pasirinktu būdu 

Lietuvoje: 

  • Išsiunčiame į DPDPickup taškus Lietuvoje (pristatymo terminas 1 d. d. nuo užsakymo išsiuntimo). 

  • Pristatome iki namų durų DPD kurjeriu (pristatymo terminas 1 d. d. nuo užsakymo išsiuntimo). 

  • Išsiunčiame į Omniva paštomatus Lietuvoje (pristatymo terminas 35 d. d. nuo užsakymo išsiuntimo). 

  • VILNIAUS mieste taip pat galite užsisakyti per savoWOLTprogramėlę su itin greitu ir patogiu pristatymu 

  • Paruošiame atsiimti Jūsų pasirinktoje aromáma firminėje parduotuvėje (įprastai darbo metu Jūsų prekes paruošiame per 4 valandas nuo užsakymo gavimo. Paslauga nemokama). 

Užsienyje: 

  • Jūsų užsakymus siunčiame Lietuvos paštu, registruota pirmenybine siunta. Pristatymo terminas priklauso nuo pasirinktos šalies ir Lietuvos pašto pristatymo terminų. 

  • Į Europos sąjungos šalis siunčiame ir DPD kurjerių tarnyba. Pristatymo terminas 74 darbo dienų. 

Informavimas apie pristatymą 

Apie užsakymo būsenos pasikeitimą informuosime Jus elektroniniu paštu. 

Užsisakius siuntą į paštomatą, apie jos atsiėmimą būsite informuoti trumpąja SMS žinute.  

Jeigu gavote iš mūsų el. pranešimą, kad Jūsų siunta išsiųsta, tačiau negaunate nei SMS pranešimo apie siuntos pristatymą, nei pačios siuntos per daugiau kaip 5 d. d., parašykite mums žinutę Facebook platformoje arba el. paštu info@aromama.lt. Žinutėje nurodykite savo užsakymo numerį ir mes būtinai padėsime surasti Jūsų siuntą. 

Jei užsakymą pateikėte penktadienį, siuntą, ko gero, gausite tik pirmadienį arba antradienį, nes savaitgaliais pristatymo tarnybos nedirba (nebent pasirinkote pristatymą šeštadieniais). 

Atsiėmimas 

Užsisakius pristatymą į paštomatą arba Lietuvos paštu, siuntinį turite atsiimti per siuntų ar pašto tarnybos nustatytą terminą. Neatsiėmus, prekės grąžinamos atgal. 

Įvertinkite, kad užsakę pristatymą kurjeriu iki namų durų, pristatymo metu galėtumėte atsiimti siuntą. 

Atsiimdami siuntą iš kurjerio, pašto skyriaus ar mūsų firminės parduotuvės, apžiūrėkite siuntinio būklę. Pastebėję kokių nors siuntos pažeidimų (pažeista, sulamdyta ar sušlapusi pakuotė ir pan.), paprašykite siuntos apgadinimo faktą ir požymius pažymėti siuntos atsiėmimo dokumentuose. 

Jeigu siuntinys pristatomas į paštomatą, gautų prekių asortimentą, kiekį ir jų būklę patikrinkite nedelsdami po siuntinio atsiėmimo. Jeigu siunta ar prekė pažeista arba neatitinka užsakymo, nedelsdami, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, praneškite apie tai mums žinute Facebook platformoje arba el. paštu info@aromama.lt ir mes padėsime išspręsti neatitikimus. 

Išsamią informaciją apie užsakymų pristatymo, atsiėmimo ir siuntos patikrinimo sąlygas rasite Pirkimo – pardavimo taisyklėse. 

Pristatymo kainos 

Šiame skyrelyje nurodytos kainos yra orientacinės. Tikslias ir galutines kainas matysite prie užsakymo metu pasirinkto pristatymo būdo. 

Lietuvoje: 

  • DPD Pick up taškai: 1,90 . 

  • DPD kurjeris: 4,00 . 

  • OMNIVA paštomatai: 2,90 . 

  • Užsakymą atsiimant aromáma parduotuvėse, pristatymo mokestis netaikomas. 

Akcijos: Perkant už 49 € ir daugiau nemokamai pristatome į OMNIVA ir Venipak paštomatus ir DPD Pickup taškus, o perkant už 79 € ir daugiau, Jūsų siuntinuką į namus nemokamai pristatys DPD kurjeris! 

Užsienyje: 

  • Lietuvos paštas: į ES šalis 13 , į kitas pasaulio šalis 32 . 

  • DPD kurjeris: 16 . 

Apmokėjimas už prekes 

  • Elektroninėje parduotuvėje galima atsiskaityti Jums patogiu būdu: paypal, paysera, el. banko pavedimu ar kredito kortele.